"DU KOMMER ALDRIG HA FÖRMÅGAN ATT LYCKAS OM DU HAR RÄDSLAN FÖR ATT MISSLYCKAS"

FREEEEEEEEDAG! Hur Nice? SÅ NICE!


Den här fredagen kunde inte komma mer lämpligt, känns som jag har blivit påkörd av en långtradare.. Har haft sån dålig sömn hela veckan! Ska bli skönt att ta det bananas i två dagar (:
Ikväll blir det tacos (eller nått) och mys med älsklingen, älskar våra fredagar! Sååå härliga! Imorgon ska vi börja köra grejer från Ockelbo till Falun, usch.. Känns tungt faktiskt. Cancer, det måste vara sänt från helvetet. USCH! /=

På lördagkväll ska jag träffa Angelica som kommit hem från Turkiet + att hon även är nygift :P Kolla in hennes blogg om livet att vara gift med en turk och deras liv tillsammans. LÄÄNK.


Som ni kanske märkt är bloggen väldigt tyst med "vettiga" saker.. Finns liksom inget vettigt att skriva :P

Men ha en fin helg allihopa!!

En bild på mig sen Cypern 2006,

den bjussar jag på (;




ja när han låg där på bröstet visste man att man skulle göra om upplevelsen nästa dag om det behövdes för att få behålla honom :)

2011-11-11 // 16:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback