28/5 2011

Det var senast jag köpte skor, det är helt SJUKT!!
Har fått skor utav babe, och kanske inte behövt nå fler än vad jag har..
Men nu börjar det krypa i fingrarna.. Snart är det dags, eller man kanske ska vänta till efter jul?! (-;



Bild från Desslikes.com och skor från Ebay



Jeffrey Campbell Spike Lita, bild från Google.



Bild och skor från Nelly.. Deras kopia på Spike Lita
Men gillar dock inte klacken så mycket.. /=




Bild och skor från Nelly. Riktigt snygga & inte nå dyra.



Bild och skor från Nelly.


Skulle kunna fortsätta mata ut massa skor.. Men det orkar vi inte :P


Grymma skor allihopa, jag vet hur det är med krypande i skonerven ;P Fick hem ett par Spikes idag faktiskt, ännu grymmare irl! :) Som du säger jag gillar inte heller riktigt klacken på "spikes kopiorna" från Nelly, lite väl smal - inte så skönt att gå i :)

2011-11-21 // 18:31:38

tack gumman!

Det är inte alls roligt att vara hemma. Vill tillbaka!!!

När åker ni då?



Yes jag gör fortfarande designers. Jag hjälper dig gärna sen när du har nya fina bilder :D

kram

2011-11-22 // 10:02:26

åh fuskt för er!!



Vi var i bangkok, bang saen (där vi hyrt villor de 3 veckor vi var där) sen var vi på koh chang, koh sammet och sen bang saen igen :)

reste runt lite.



Ja det gick jätte bra med Vira. Hon tyckte det var rolig tatt flyga, se när vi lyfte och landa ;D hon kände inte av något med öronen så det var skönt. Värmen klarade hon av galant. Va konstat svettig (som en själv) men hon klagade inte. Bada hela dagarna osv :D hihi



vart ska ni då?

kram

2011-11-22 // 11:19:57
» aida

Man kan väl aldrig ha för mycket skor? (a) haha!

De första och de andra är sjuukt snygga! :D

2011-11-22 // 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback