Jag älskar när du älskar

Onsdag (tisdag) idag.. Igår var jag helt slut på jobbet, sovit ytterst få timmar och dom timmarna var på ett äckligt flyg. Efter jobbet åkte jag hem, hängde mes Syrr en snabbis innan hon åkte och skulle jobba.
Mathias kom förbi vid ca 19, åkte vi och köpte sallad på Helenas och sen till Vårvik och satt där och myste lite.. Nästa gång blir det picknick, inte nå jävla köp sallad! Jag som fått en sån fin picknick grej :D

Som min mormor brukar säga, "På kvällen blir den late pigg".. Inte ett dugg trött igår, kolla på DH och Cougar Town medans babe fixade lite med min telefon... Hände ingenting alls mer! Tröktisdag.


Idag ska jag hem efter jobbet, sova två timmar och sen träffa Klumpen en stund innan det är dags för PT träning..
Inte tränat nu på 2(-3?) dagar nu.. Känns inge bra alls! Men körde lite träning i Magaluf, fick dels in två grymma pass.. Ett armar och ett magpass! Skönt. Efter det blir det inte många knop, hoppas att babe inte får jobba över massa... /:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback