Sex in the air, I don't care, I love the smell of it

Har ju letat efter en cruiser sen Mathias köpte sin, men inte dykt upp någon bra.. Har sagt helat tiden "Jag vill ha en rooooosa".. Nu har det dykt upp en som är min om jag vill ha den, en rosa Paul Frank med cykelkorg, exakt som jag vill ha den! Men kan inte bestämma mig,
vill jag ha den eller inte?!
Får se hur det slutar...



Hejsaan! Jag har en exakt likadan cykel som på bilden och jag tänkte nu sälja den! Du kan få köpa den för 1000 kr. (jag köpte den för 4000kr för nåt år sen) Men nu har jag moppe så jag behöver den inte längre! Jag bor i göteborg, hör av dig om du är intresserad på mailen!

2011-07-08 // 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback