And beside me, is where I want you to be

Ingenting vart som planerat igår, as usual.. Men jag klagar absolut inte, vart till det bättre!
Mötte upp John Roland (Mathias) efter jobbet, packade lite, köpte jordgubbar och sallad.. Satt oss i bilen och åkte ut till Brämmen, blåste en del men vi la oss bakom "udden" och där blåste det inte alls nästan, jätte skönt! Låg och mös i solen med bra musik och badade lite, underbart! Någonting man kommer kunna göra vilken dag som helst dom närmsta 4 veckorna ;D
Åkte väl hem vid 20-21, duscha och mös lite i soffan innan vi gick över och kröp ner lite hos Mathias. Hade en grym dag, är så lycklig ja.. hehe!

Idag regnar det, SUCK! Men fortsätter det såhär blir det film och tacomys efter jobbet, inte mig emot.. Har längtat efter tacos i några veckor nu men aldrig blivit av ;P Imorgon vet jag inte, kanske skulle snickra lite i Mathias buss.. Hehe. Han kommer få utbrott på mig, hahaha! Hur ska jag spika den här? Vilket håll? Varför ska den sitta där? Hur gör man? Stackarn. Men vi får se, skulle vara gött om vi hann göra det innan vi åker på måndag.. Sen ska jag väl föröska styra något med Klumpen som äntligen är hemma några dagar innan hon drar igen :P

Ha en underbar helg och sommar, jag brukar ju vara otroligt kass på att blogga under semestern.. Vilket är HELT förståligt då man har mycket vettigare saker för sig!

Jag älskar dig



» Tina

fin blogg :)

2011-07-01 // 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback