Skor, skor, skor.. Älskade skor!

Finns det ett märke som man får höra/läsa oftare än Jeffrey Campbell nu för tiden?
Nää, jag tror inte det va ;P Varje blogg, tidning och skogalen tjej uttalar det med "ha begär" i rösten.
Lika så jag, är förälskad men inte riktigt våga dra kortet än och göra mig råd med ett par, dom kostar ju en del,
men inte så konstigt med tanke på hur snygg dom är. Egentligen är dom värd varje krona av sitt pris!
Jag har ju (som alla andra) förälskat mig i Lita Spike (black) och dom stod ju överst på önskelistan
men eftersom både jag och tomten + alla hans nissar hade svårt att få tag på dom som låg dom inte gömd under granen..
Men jag har bestämt mig i januari/februari ska jag göra mig råd med ett par, men börjar faktiskt funder på
att skita i att köpa dom svarta.. Jepps, ni läste rätt! Och kanske slå på någon av deras andra underbara skor.

Om ni fick välja vilka ni ville, vilka skulle ni valt?

  
  
  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback