Bloggar som jag läser

Jag läser många bloggar.. Men alla har väl adressen till kändisbloggarna. Dock tänkte jag dela med mig av dom andra bloggarna jag läser. Någon kanske behöver tips på nya bloggar att börja följa?! Dock läser jag dom inte varje dag, men då och då.


Desirée LÄNK
Shoes & shopping blog.

Sarah LÄNK
"Den KRAV-märkta versionen av sex, drug's and rock'n'roll" Instämmer helt!

Moa LÄNK
Lillasyster.. Skriver om allt möjligt. Älskar dig
 
Anny Linnea Malin LÄNK
Mathias syster, skriver om sånt som hon känner för och mycket om sin hund Olga.

Emma LÄNK
Två barnsmamma, koll på kläder och en jävel på löshår och allt som hör till.

Denice LÄNK
"Barndomsvän" jobbar som frisör och mycket "dagen outfit"

Josephine LÄNK
Skriver om det mesta.

Amanda LÄNK
Barndomsvän, även bästa vän i ca 2 år(?). Bor i Sthlm och preics öppnat egen web butik.

Angelica LÄNK
Barndomsvän, gift med en turk och försöker just nu leva deras liv i Sverige/Gävle.

Linda LÄNK
Bloggar om det mesta. Man får läsa mycket om träning.


Säkert glömt någon, men kan inte komma på just nu..



Kul att du läser min ;) Läser din jag med! Kram

2011-12-13 // 22:58:45
» Linda

:)

va kul, jag brukar kika in här jag oxå :)

2011-12-15 // 09:04:23

gulle !

2011-12-20 // 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback