Happiness is not having what you want, it's wanting what you have

Back on monday.. Vart en hel helg ute på Limön med Mathias och hans föräldrar + Olga :P Jätte mysig stuga (och tomt).. Vart bara lugn o ro, ätit god mat, pratat massa strunt, fiskat, paddlat kajak, myst i solen och massa liknande.
Fiskandet gick bra, jag vann! Fick 4 st och babe fick bara en liten guldfisk ;P Två av mina kunde man spara och äta så det var ritkigt gott, längesen jag åt abborre! Kajakpaddlingen gick också bra, kors i taket! Med min kassa balans trodde jag att jag skulle plumsa i på en gång men lyckades hålla mig relativt torr :P
Åkte hem igår med 10.30 båten och hemma så regnade det, slummrade till en sväng på soffan innan vi gick en promenad i spöregnet, duschade, handlade och lagade lite tacos o blåbärspaj.. Vi är grymma vi (;

Två hungriga.. Mathias och hans systers jätte härliga hund Olga

 

Bilden mamma fick av Mathias med texten "Nu har hon en hund att mysa med".. Jag vill ju så gärna ha en hund, men det är för mycket jobb för att jag ska klara av det just nu plus att babe är allergisk /=

Sen bjuder jag på en bild på vår lilla egen gjorda blåbärspaj, hahaha!

 

Jag älskar dig ♥



Ja men hur grym present va de där !! och jag som trodde jag aldrig skulle komma iväg dit.. men nu så. och när det är som kallast och mörkast :) perfekt.



ha en fiin dag !

2011-08-08 // 14:41:35

btw....



jag gillar verkligen rubriken.

så sant så sant!

2011-08-08 // 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback