EFX Balansband

De mest märkbara resultat

  • Ökad balans och styrka
  • Ökad smidighet och rörlighet
  • Bättre koncentrationsförmåga och uppmärksamhet
  • Lindring av stress och spänningar
  • Snabbare återhämtning
  • Lindring av jetlag och åksjuka
Kostar mellan 450-500:- i affär, säljes för 250:-

Så vad är då EFX? Jo det är ett Hologram som stämmer dina egna energifrekvenser i kroppen.

EFX holografiska teknologi innehåller algoritmer och ljudfrekvenser som har positiv samverkan med människors och djurs (vet att Mathias systers hund har ett på sitt halsband) energifält på cellnivå. När ett hologram placeras nära kroppen, speciellt i närhet av huvudenergipunkter, såsom på händers och fötters närhet, harmonierar EFX produkterna med kroppens naturliga bioelektriska ljudfrekvenser.

 

EFX hologram stämmer effektivt din kropp och du kan omedelbart ha nytta av hela din kropps potentiella styrke- och energidepåer.

 

Vi är alla omgivna av ett naturligt energifält, som reagerar ständigt med både inre och yttre faktorer. När det finns störningar i detta fält försämras kroppens prestationsförmåga och mottaglighet på samma sätt som när ett musikinstrument är ostämt.

På motsvarande sätt när dessa ljudfrekvenser stöds, slappnar musklerna av, blodcirkulationen ökar och spänningar mildras.


 

Kostar 450-500:- i affär.. Mathias säljer dom för 250:-

Bara att hör av sig om man vill ha ett!

(Kan ju givetsvis skickas)


 

Källa: Google


VAd coolt!

2011-08-23 // 13:22:14

japp :D

2011-08-23 // 14:29:21
» Ida

Hehe förstår det :}



Jaså men vart bor du då?

Jag hade tur och hittade en häst som jag red på två gånger i veckan och det fick jag gratis :} Fast hästen jag har nu är "min" (fodervärd). Hästar är bland det bästa som finns :}

2011-08-23 // 14:38:35

Hoppas din dag varit bra!

2011-08-23 // 14:40:37

jo det är det absolut, det är ju hon som gör sina egna val i sitt liv och ville hon ge mig en ny chans så var det hennes val, men jag kunde helt enkelt inte leva med det.

jag är ingen dum människa jag kan bara göra jävligt dumma val ibland. :( ;)

2011-08-23 // 14:49:05

Fin blogg! :)

2011-08-23 // 16:07:02

varsågod :) jag föll för skorna direkt, tycker dom är super snygga! :)

2011-08-23 // 16:23:08
» Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

Kramar

2011-08-23 // 16:36:23

sv: :)

2011-08-23 // 17:08:31

sv; komplimanger är något jag håller varmt om hjärtat, så tack ska du ha :D

2011-08-23 // 17:56:18
» prio

Hej! trevlig blogg! kul att de människor med olika peronligheter på bloggen! härligt!

Nu är det så här att. om du gillar make-up, coola frisörer och tycker att det kan vara riktig tknepigt så tycker jag att du borde kolla in på http://www.hiilen.blogg.se hon har trikset! och hon delar gärna med sig. Du kan även vinna i en tävling som pågår just nu! lycka till!

2011-08-23 // 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback