I think I'll keep this one

Denna bild bjuder jag och Malin på. Tycker vi är ganska snygga faktiskt ;p Bilden är sen lagfesten i lördags.

Såå, torsdag men känns som freeeedag. Såklart! Lediga imorgon OCH på måndag. Helt fantastiskt underbart! Dock tror jag det blir en tredagars så söndag och måndag ska bli återhämtningsdagar :)

Vad händer annars då tro?! Inte mycket, sen kväll igår men inte klagar jag. Det var trevlig. Dock var jag på jobbet den tiden som jag brukar åka hemifrån, ingen höjdare.

IKVÄLL / NATT MIN VÄNNER SES PÅ SLICKEN, I DIMMAN FRAMFÖR CALLE KRISTIANSSON. I love it!

Höjden av otur har drabbat mig idag! Åker på E4an på väg till jobbet och tror ni inte även polisen gör det? GAH.
Dom kör ut bakom mig, lägger sig framför och visar att jag ska följa efter. Körde 25(-4 i marginal) för fort med mycket trafik på vägen vilket visade att jag hade dålig trafikförståelse. Aja, det är skickat till åklagare och kan bli av med körkortet. JAG SOM BARA HADE 2 MÅNADER KVAR PÅ PRÖVOTIDEN! Skit, helvete, BAAJS! Men håll nu tummarna allihopa, snäälla.

Men vet ni vad, min dåliga start ska inte förstöra min helg, har bestämt att ångesten får komma på måndag/tisdag. Det med basta!

Höörs sen då babes. I'm feeling good to day!



Klantskalle, du ska nog ha en VÄLDIG tur om du får behålla kortet. :( Kram

2010-04-01 // 12:07:29

HA HA, JAG BLEV LURAD.

2010-04-01 // 12:16:06
» Mimi

Det är många som blivit det :P hehe.

2010-04-01 // 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback