Alltså, jag blir så förbannad!

Nu får det faan vad nog, jag orkar inte höra mer om den där jääävla vulkanen.
Tidningar verkar inte kunna skriva om något annat.
Vi alla vet att flygen är inställda m.m. dom behöver väl inte skriva miljoner artiklar
om att dom fortfarande är inställda? Skriv nästa artikel när dom börjar gå ist.
Och om man verkligen behöver veta exakt om planen så går man väl in på typ
arlandas hemsida eller liknande?!
Orkar läsa om sitt plan ska gå eller ej på typ expressen eller aftonbladet.
Nej, usch! Nu får det vara nock.

Bara jag som lessnat på detta jäääävulska moln och vulkan? :-P

 



» Sara

haha jag tycker det ar bra att aftonbladet skriver, i alla fall pa internet.. det ar bara dar jag far reda pa om jag kommer kunna komma hem eller inte :P Fast det racker med bara nan liten uppdatering, kanske inte miljontals artiklar :P

2010-04-20 // 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback