Ge mig vinstlott!

Önskar verkligen att jag hade haft mer pengar den här månaden… =/ Jävla telefonräkning att vara dyr! Plus att 1000 kr gått åt till jävla skit Södertull och 550kr till tandläkare besöket och kommer väl bli ytligare 550kr idag. Åååh, jag har inte råd med sånt här skit… Plus att jag måste hämta ut linserna som kostar ca 1500kr (inkl undersökningarna), hur fasiken ska man ha råd med det? Hade även planerat att gå till frissan där här månaden eftersom det var 1 år sen jag var där sist men icke… Det får vänta. GE MIG EN VINSTLOTT :P

Usch vad jag klagar, som man bäddar får man ligga… Right?

Men alla ni som vet med er att ni är skyldig mig pengar,
skulle verkligen behöva dom nu!





Hejsan :)

Jag har hittat den på Scrapbloog.com, titta där annars är det bara att spara den från min blogg :) Ta hand om dig

2009-09-16 // 15:16:12

Du får väl komma hem och äta oftare så spar du ju in lite pengar. Kram på dig

2009-09-16 // 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback