Sweet dreams are taking over

Jahahejsan... Har nada att skriva, helt tom i huvudet.

Jobbar på som vanligt, händer inte mycke nytt. Träffade Hannas lover igår, kul att se henne så glad... Det verkligen värmer. Lagad kladdkaka igår kväll och myste med bröderna framför DH, Thim är sjuk så idag på lunchen fick jag det stressigt... Tanka, köpa donken åt honom, apoteket o köpa Ipren, ut till Furuvik och in till stan igen. Men hinner mycket på 1 timme. Ikväll är det träning, innan det ska jag nog styra ihop något med Hanna och Finnen, kanske någon mer!? Biljard kanske? Fick hem tröjerna igår som jag beställt från kandeedrawings. Riktigt snygga var dom och jag kan inte vara mer än nöjd (:
KAN DET BLI HELG SNART?

Återkommer när jag har något roligare att skriva om...


Jag och Mia i Göteborg



pengar min vän, nå såna har jag inte :P

2009-10-15 // 08:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback