When love takes over

Måndag igen och yttligare en helg är över. Vart utgång både fredag och lördag, dock "nykter" i lördags. Vart lite påverkad innan vi gick till krogen men det försvann så fort vi klev in på krogen. 

I fredags var vi hemma hos mig jag, Hanna och Mia. Gick ner till krogen vid 00.20 ca och hade riktigt skoj faktiskt. Men jag gick hem vid 01.15(?). På vägen hem hittade jag en 40+ som låg på backen utanför mig helt blodig. Fick ringa ambulans och det kom 3 polisbilar och 1 ambulans. Först trodde dom att hon hade ramlat men sen när hon hade massa fler sår så ångra dom sig och sa att det var misshandel. Tänk om inte hade kommit, undra hur länge hon hade fått lega då?! Usch, blod överallt var det... När jag vaknade på söndag hade jag blod på min jacka också, BLÄ! Vet inte hur det gick med "tanten" men hoppas det gick bra. Klockan hann iaf bli 2 innan jag kom innanför dörren och lite efter 2 dök C upp.

Vaknade på lördag morgon och mådde bra, ingen bakis eller nått... Gick och käka med Mia och sen ner på stan innan matchen. Gick för bi där "tanten" hade legat innan matchen ca 15.00 och då blodet fortfarande blött så ni kan tänka er hur mycket blod det var. Om hur matchen gick tänker jag inte ens nämna, BLÄ! Efter matchen vart det hem och göra sig i ordning, förfest med Lina, Mia, Sandra, Angelica och Carina. Trevligt var det. Utgång på heartbreak, var så där. Gick och käka med Mia sen hem och mötte upp C utanför porten.

Orkar inte skriva nå mer, back to work!


Kan det stämma att Angelica var kamerakåt i lördags? :P


Lina, Carina och Angelica

Angelica och Sandra

Jag och Angelica

Angelica och Mia

How can you miss something you never had?



nej, nu förstår jag ingenting. kamerakåt? jag? har väl aldrig hänt ;)

2009-10-12 // 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback