Titanic nästa

Ja, nu är jobb dagen slut vilket betyder att även denna arbetsvecka är slut. Mycket härligt. Känns som denna vecka har gått väldigt snabbt, snabbare än vanligt. Kanske för att man haft mer att göra? Firat mamma, haft "date", gjort nya naglar, vart i Valbo och nere på stan, flängt runt med Micke, Basse och Hanna m.m. listan kan göras lång :P


Men nu blickar vi framåt! Nu ska jag åka hem och byta om plus att jag ska ta en snabb dusch så jag vaknar till lite sen till Sörby och hämta upp Hanna för att jag har tvingat henne att springa runt med mig på Valbo och shoppa lite. Efter det åker vi hem till mig(?) och går o lägger oss kanske vid 8 senast(!). Går upp i natt vid 03-04 och börjar dricka lite vin och göra oss klara, perfekt tid och kolla hur det är med folket som är på väg från efterfest. Vid kanske 06 tiden går vi hem till Micke där han och Basse sover, väcker dom och drar igång dom med lite vin och rostat. Går ner till tågstationen till 07.00 för att möta upp dom andra 23 killarna (bara jag och Hanna som är tjejer, HERREGUD) och vid 07.30 går bussen till båten (Eckerö) och tror att båten går vid 10 tiden. Åker runt och guppar med den några timmar, kanske köper lite cigaretter och alkohol till ett lite billigare pris ;P Kommer till Gävle runt 17, hem och byta om snabbt som sjutton för att ta oss till Söderhielmska och ta någon god sommardrink, vidare ut på krogen och sen hoppas jag att våra fötter bär oss ända till en efterfest. Kommer i säng runt jaaa, vad ska vi säga 03-04. Party i 24 timmar, det klarar väl vi lätt som en plätt eller hur Hanna? ;P Hah.


Vaknar på söndagen med obeskrivlig huvudvärk men det gör ingenting för vi har grymt skoj! Right?

Sen blir det lite mat hos farmor eftersom det är morsdag och sen hem till mamma för att mysa med henne, Jörgen och resterande av familjen.

Slocknar i sängen ca 20.00 för att kunna vakna pigg och fräsch till jobbet på måndag.


Vad ska ni göra i helgen?




 

Och tusen tack till Martina, som ska göra en ny design åt mig.


/  Mimi Bodin Sjögren



» kajsa

sv; haha okejj tack, hur mår due ?

2009-05-29 // 17:08:39

tusen tack! fan vilken snygg klanning =)

2009-05-29 // 20:54:30
» Frida

Snygging! asfin klänning och du passa perffa i den;) Ha en tipptopp helg PUSS!

2009-05-29 // 22:23:02
» Jenka

ikväll blev de fest, försökte ringa dej, tänkte träffa dej på krogen, men du sov väl :D imorn är det bal! o jag ska förska sluta med mina korta meningar ;) ska berätta allt då vi ses, som blir när !? btw, vem 17 är hanna? och ni två och 23 killar lät inte såå fel ;D

2009-05-30 // 02:15:02

Åh tusen tack, vad glad jag blir! :)

2009-05-30 // 02:28:13
» linn

fin klänning! :D

2009-05-30 // 16:34:38

Du jag vet inte om du sett de men jag har skickat ett mejl till dig med ett förslag till header, om du inte sett de så gå in och kika på den mejl och skriv tillbaka vad du tycker :)

2009-05-30 // 21:36:59

SNYGGING SOM FAN! :D



svar;

åh, vad roligt att du säger det, blir jätteglad för det,verkligen! <3



har du mig på bloglovin, så att du kan kolla in mig mera! <3

2009-05-31 // 11:17:11

Vilken fullspäckad helg :)

2009-05-31 // 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback