3 veckor kvar…

Ja, nu är det inte lång tid kvar... Om 3 veckor idag har jag min första semesterdag! Och om 2 veckor och 5 dagar lyfter vårat plan till Turkiet, Alanya. Jag och Josefin ska ha en heeelt otroligt underbar semester tillsammans. Längtar som sjutton gör jag. Ska bli så skönt, känns verkligen som om att det är väldigt behövligt! Behöver komma bort från allt, koppla av och bara vara.


Helgen som har vart har vart väldigt lugnt, sena nätter och sovit länge. I fredags så åkte jag och Josefin ner till Ticket och bokade resan och hon fick flänga runt med mig på stan medans jag letade studentpresent till Angelica. Efter det åkte jag hem till Hanna, kollade om det fanns resor till Turkiet fast nå billigare men tyvärr inte. Åkte hem till en full Angelica, hon hade tagit studenten tidigare i Uppsala och festat sen kl 6 på morgonen. Var social med henne ett tag, åkte hem en stund sen till Hanna för film och tacos. Mumsfillibabba! Dök upp lite saker mot natten och kom i säng vid 7 tiden på lördag morgon. Sov till 14.30 sen vart det stress!

Hem o packa, prata lite med M, hem till Hanna, duscha o göra mig klar, ta oss till Angelica och fira hennes student. Efter det åkte vi hem till Hanna, var död! Men sen kom det folk till henne och hade trevligt. Slutade med utgång som var skit tråkig så ja gick runt i 1 timme på "stan" för att rensa huvudet. Träffade på lillebror och Lindblom, var sociala med dom också innan jag och Hanna åkte hem o sov.

Hade ställt klockan på 10.00 på söndag morgon för att ringa Ticket och fixa resan, gick inte att betala den i lördags (som var sista betalningsdagen) men det styrde jag upp snyggt och den vart betalad o klar. Somnade om och sov till kanske 14-15, underbart. Gick upp, käkade lite mat och sen sov vi till 18-19.


Så helgen har vart skönt lugn, känns verkligen som om att jag behöver lite lugn och ro just nu.



Detta är något jag måste göra själv...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback