Dagens Mimi & Emma, RÄKA!

Jag skulle inte gå ut den här kvällen men det skulle Emma, vid 02.30 ca ringer telefonen.


E - Miiiimi, vad gör du?

M - Jag ligger i sängen, vad gör Emma?

E - Jag sitter i en gränd.

M - Varför då?

E - Jag är lite full och mår inte så bra, du vet så man kan må efter för många shots.

M - HAAHA, vart är du då?

E - Någon stans vid Hangloose!?

M - Ska jag möta dig?

E - Nejnejnej, det här går så bra så..

M - Jag går nu, hejdå.


Ringer upp Emma när jag kommit utanför porten för att få veta lite mer exakt vart hon befinner sig..


M - Emma, vart är du?

E - Snödriva vid museet.

M - Okey.

Folk i bakgrunden - Du kommer få urinvägsinfektion om du sitter där.

E - Det visar sig väl snart.

M -  Vi ses snart.


När vi väl är hemma efter många om och men så ska vi lägga Emma i sängen. Jag tar bort täcket och lägger det på golvet så det ska bli lättare att bädda om henne men Emma tyckte tydligen att täcket på golvet såg skönare ut än sängen så hon lägger sig på täcket på golvet och snurrar in sig i täcket och skriker


-  JAG ÄR EN RÄÄÄÄÄKA!!! Samtidigt som hon rör sig så som en räka simmar.


Ni kan ju bara tänka er hur mycket jag skrattade, haha. Det gjorde Emma också dagen efter.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback