Visste du..

att jag vill ha - en Iphone? (vem kan ha missat?)
att min senaste kyss - var härlig
att jag lyssnar mest på - good shit
att jag pratar - ganska snabbt tror jag
att jag inte gillar - muppar
att min bästa vän är – gaaah, svårt. Ingen nämnd ingen klämd
att jag avskyr när folk snackar - skit och ljuger
att kärlek är - helt underbart om det är på riktigt
att jag gillar att – roa mig och spontana saker
att jag alltid kommer att - sova med öppen mun
att jag är hemligt förälskad i – hur hemligt skulle det vara om jag berätta?
att sist jag grät var - någon vecka sen?
att min mobiltelefon är –  gamal, ful och äcklig! VILL HA EN IPHONE (haha)
att när jag vaknar på morgonen – är jag alltid lika trött
att innan jag går och lägger mig - surfar jag runt på min Ipod
att idag har jag – ringt och uppdaterat
att jag just nu tänker på - min jacka som jag ska ha
att i kväll ska jag – kolla idol final och mysa
att i morgon kommer jag – handla julklappar med syster
att jag hoppas - att det är den 22/12 snart
att jag verkligen vill - haaha, dök bara upp en sak. Tyst nu Mimi!



Hahahaha, tänk att ja fatta va du vill!

2009-12-11 // 15:49:23

sv; ja,visst är den? :D

2009-12-11 // 18:07:50

sv: Kan man tycka, men säger bara vad jag tycker. Hon ser för jävlig ut.

2009-12-11 // 18:39:28

Haha.. du är för härlig du ;)

2009-12-13 // 19:49:42
» sis

HÖRRU!!! ta dig.

när ska vi köpa julklappar då? börjar ju bli jul snart, moa gillar moa gillar=)

2009-12-14 // 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback