Trötter

Igår så var det meningen att man skulle komma i säng tidigt och vara utvilad idag, jo tjena mittbena! Heehe. Igår efter jobbet åkte jag hem till Angelica, satt på hennes baksida en stund och snackade lite skit, alltid lika trevligt. Efter det åkte jag hem till mamma för att hämta mina grejer sen helgen, vart att snacka lite skit också. Kom väl hem till lägenheten igen vid 20 tiden kanske, stressad som fan var jag :P L kom in till stan med hundarna runt 20.30, tog en promenad i Boulongern(stavning?), gick förbi M och tog en kaffe med han och Josefin. Gick vidare till Gdg och sen hem, låg på soffan en stund innan vi gick och la oss. L gick upp kl 04.00, förstår inte hur man klarar det? Finns inte en chans att jag skulle kunna ta mig i kragen och ta mig upp, usch och fy! Idag skulle det bli lite städa och tvätta men har ingen ork alls så det blir nog en snabb shopping ute i Valbo, måste ju ha nya vårskor... Har ju bara 66 par skor ;P haaha, helt sjukt. Sen kanske L kommer förbi en sväng ikväll, får se vad som händer.


Hoppas ni får en underbar dag i solen för nu tänker inte jag skriva nå mer eftersom jag bara skriver för att skriva. Blä!






Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback