Sista april

Sicken överskattad dag, eller njae jag är glad för jag slutar kl 15 idag. Men sen då? Varför är det så viktigt att ALLA ska festa på sista april? Om man säger att man ska ta det lugnt så frågar folk om man är dum i huvudet typ... Förstår mig inte riktigt på det där. Meeeeen sån är jag!

Så hur ska jag fira sista april? Jag, L, M och Josefin ska nog ut och käka lite på Churh Street (antagligen) sen efter det så är det väl inte riktigt bestämt men det blir nog en utgång kan jag tänka mig. Så, då var sista april över också, hehe.


Vaknade väldigt härligt imorse runt 05.30-06 (förstår ni hur tidigt det är för mig?), gick ur sängen vid 6 kanske och kollade lite på tv och gick lite i mina nya skor som jag köpte igår (ja, jag vet att jag inte ska köpa nå mer skor). Dom är så sjukt snygga, blåa high heels från Scorett, I'm in love! Shoppade på ganska mycket igår, tänkte visa senare vad jag köpt. Mesta dels massa basic plagg som är skönt att ha på jobbet. Efter det åkte jag och Josefin ut till mamma i Furuvik och sa hej.


Igår vid 21 tiden kom gofisen förbi, kollade på Greys, Fråga Olle och tog det lugnt. Han hade köpt med sig B&J glass, Chunky monkey... My favorite! Sen så hände det väl inte så mycket mer igår, mer än att min mamma är bäst i världen :P


Imorgon ska vi iaf åka till Gröna Lund över dagen, det blir som vanligt Jag, L, M och Josefin, haaha. Vårat lilla pack :P Skoja inte om att jag kommer tvinga upp dom i fritt fall och nya berg & dalbanan. Spelar ingen roll hur mycket ni protesterar, ni SKA åka dom med mig! Längtar som fan, tror att det kommer bli en härlig och mysig dag.


Sen lördag och söndag har jag inga planer, förutom att jag är "barnvakt" lördag till måndag och ska kolla på lillebrors fotbolls match i Skutskär på söndag. Någon som har lust att göra mig sällskap?


Ha en underbar helg allihopa!

Och förresten, fått lite nya läsare och det är ju alltid lika kul. Hoppas ni fortsätter läsa :)

 

 


» Sara

ja det var hur bra som helst! Jo jag har det jätte bra här. Dock lite för varmt då och då. Har vart 35 grader nu i april och vill inte ens tänka på hur varmt det blir i sommar :P Hur är allt hemma då? :P Jag kommer tidigast hem i september :)

2009-04-30 // 15:18:56

svar:

haha klart att jag inte glömt henne ;) men jag lyssnar inte på henne så ofta :P

2009-05-01 // 13:58:35
» Jenka

:o hände med heartan då?

2009-05-01 // 20:15:35

Usch den ser läskig ut!

2009-05-04 // 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback