Heeelt slut!

Ja, trött som aldrig förr idag. Ute på hemligt uppdrag igår och vart inte många timmars sömn, eller jo ganska... Men inte tillräckligt tydligen ;P Var pigg imorse men nu börjar jag bli trött.

Efter jobbet blir det hem o snabb städa sen inta liggläge i soffan, antar att det är där jag kommer somna också :P


Hoppas ni andra får en underbar dag.

Är soligt och härligt ute så jag hoppas ni inte ligger inne så som jag kommer göra.


Pussss




Förlåt till alla er som jag lurat idag, men seriöst... Hur fan kunde ni tro på något sådant? ;P
Ni är goa ni..


» Mija

HAHAH ! Mimi och mijas snefyllor ! :)



Jag vet inte om jag kan på fredag, för då kommer saraaa :) och på lördag ska ju på kryssning ! Men vi kanske kan komma för bi en sväng iaf :)

Kunde du färga håret på mig imorgon? :D ... hmm du måste vara noooga i så fall, Slarv maja:)

2009-04-01 // 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback