Britney till Sverige

Britney Spears har man väl lyssnat på ända sen första låten släpptes. Hon är en grym artist. Har hon ens gjort en dålig låt? Nipps.

Man iaf, Nu är det klart! Britney Spears ändrar sin Circus-turné och gör några stopp i Skandinavien. På Britney Spears officiella hemsida meddelas det nya turnéschemat och den 13 juli kommer hon alltså till Stockholm och spelar på Globen. Många trogna fans kommer inom kort att få se sin favoritartist framföra hits som "If U Seek Amy" och "Womanizer". Sommaren blev just lite bättre. Britney är äntligen tillbaka!

Och vet ni vad, den 13 juli vad händer då? Jo, VÄRLDENS bästa Mimi fyller 20. Förstå att få se henne live samma dag som man fyller 20. Åååh, nu vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent. 2 biljetter till Britney Spears och 1 natt på hotell för två personer i Stockholm. JAG VILL!!!!!  (:


 
Källa: posh24.se


Hej gumman! Kul å se dig igår när du åkte förbi :) jag saknar dig. näsr ska vi ses och hitta på nått då? kram kram

2009-04-29 // 15:14:10

japp jag har den öppen om dagarna ( när jag är hemma) så att melli kan kolla ut. den andra katten är ju så rädd för bilarna :P haha! Ja men näste vecka blir perfekt :D



va händer imorgon då? puss

2009-04-29 // 15:56:45

alltid bra med uppslag......

gärna mer;)

2009-04-29 // 17:22:53
» Sara

Jag såg ju henne här i USA. Grym som fan! :D

2009-04-30 // 03:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback