Så sant som det var sagt

För ungefär 1 år sen  ganska precis så var jag jätte kär i en kille som jag hade träffat fram och tillbaka i ca 1 ½ år, vi gjorde slut fram och tillbaka hela tiden utan någon riktigt anledning tror jag.. Men iaf, sista gången vi gjorde slut var inte kul, jag var jätte kär i honom osv.. Men han trodde inte på mig, varför? Jo, han trodde bara att jag  ville ha det jag inte kunde få.. Eftersom när vi var tillsammans och hade det bra så såg vi (oftast jag) till att det inte vart bra och sen gjorde vi slut, och efter ett tag när vi inte var tillsammans längre och han inte visade något intresse så vart jag helt plötsligt jätte kär i han igen.. Varför? FÖR MAN VILL ALLTID HA DET MAN INTE KAN FÅ!
Och då sa jag till honom att han bara var elak och att det inte var så men nu VET jag, det är så vi människor fungerar.. Vi är aldrig nöjda med det vi har och vi vill alltid ha det vi inte kan få. Det vill jag tidigare idag men nu vet jag att jag kan få det jag ville ha, inte ordagrant få men jag vet att jag finns i det huvudet och att han har kännslor för mig därför vill jag inte ha det lika mycket som tidigare.. Man måste vara på men ända av, haaha.
Jennifer och Emma förstår nog precis vad jag menar :P

Och nu är det ju så att jag verkligen var kär i den killen för ett år sen och jag känner något för den personen som jag kände jätte mycket för tidigare idag..


Lev väl, nu ska jag sola och hämta Emma sen börjar party :)



» jenka

hahah, förstår precis va du menar, så jävla typiskt ;P

2008-10-05 // 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback