Oväntat underbart

Helgen var helt perfekt!
Fredagen var skit rolig, kan ni läs om i tidigare inlägg..

Lördagen började med städning, hämta upp Penilla, sola och käka sen ut och hämta Emma, gör sig klar och sen droppade folket in vid ca 20-21 var jätte kul att träffa folk från gamla klassen som jag inte sett sen studenten. Hade as kul iaf, kunde väl struntat i den där sista shoten men man ställer väl upp för sina vänner? :P Hehe.
Söndagen vaknade av en chock.. Den som låg bredvid mig när jag somnade var inte samma person som när jag vaknade :P haaha. Och det är inte som det låter. Sen vart det lite segning på soffan med Emma och sen match, skit bra match synd att vi inte orkade hela matchen ut och att dom hade dubbelt så bra kondition. Men men..

Idag var det jobb och träning, nya kaptenen också.. Känns så där, kommer nog inte funka tror jag eftersom det kommer bli för mycket gnäll. Men kan iaf testa några matcher så ser vi.

Nu är det sex and the city hos grannen som gäller :)

Ochjustja, jag flyttar 1:a november :)

ha en bra kväll!


vart ska du flytta ?

2008-10-20 // 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback