En dag kvar..

En dag kvar sen är det helg, skönt! Helt slut idag, när jag vaknade imorse så hoppades jag att jag hade vaknat mitt i natten och skulle få sova några timmar till, men nejnej! Dom senaste tre nätterna har jag drömt skit mycket, jätte konstiga drömmar också.. När jag vaknar på morgonen är jag helt säker på att det har hänt på riktigt.

Igår var jag och gjorde nya naglar innan träningen, vart helt ok. Jag är ju så tråkig, blir jämt fransk :P Hehe.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, skriver mest för att bara skriva :P

Men nu väntar jobbet, hörs sen och ha en underbar dag!


tycker du ? annars är det många som säger att hon är lik sin pappa. :)

2008-11-20 // 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback