Brillis Mimi

Jag ska få glasögon! Jag har nyss vart på syn undersökning och efter den så var det första tanten sa "Hur har du lyckats gått gymnasium i 3 år utan glasögon?" Inte så konstigt att jag har huvudvärk och sånt så ofta..

Har iaf bestämt mig för två olika bågar och jag får dom om ca 1-2 veckor, JAG VILL HA DOM NU! Jag ska ju inte ha dom hela tiden men när jag läser, skriver, datorn och så ofta som möjligt för att mina ögon är så spända. Weeeihj!


OCH PERNILLA!! Mitt internet har slutat fungera helt hemma nu och eftersom du inte har någon teckning så går det inte att nå dig och  om du läser detta, RIII-IIIIING MIG! Och jag vet att du inte orkar lyfta dig upp från stolen just precis nu, men gör det! Och förresten, kom hem!


svar: yes det gick bra nu under utbligningen 10-16 å nu rast till 18 å sen vara i köket å smaka maten å lära sig om den. till 22. oxå utbildning

2008-05-06 // 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback