Sömnlös natt..

Alla hjärtans dag igår, ingen speciell dag tycker jag. Visst är det mysigt att umgås med dom "nära och kära" och visa varandra att man tycker om varandra men ska man inte göra det varje dag? Är det inte roligare att få en present någon gång ibland utan att det ska vara någon speciell dag? Jag skulle uppskatta mer om man fick något bara så där spontant.

Ja, igår var vi hos Nicklas några stycken dom satt och förfesta och jag förgyllde deras tid med min närvaro.. När dom drog på krogen åkte jag hem och sov, fick inte sova så mycket innan man hade en Amanda ringande och smsande om att hon ville komma och sova. Men men, vad ska man göra då?! :P

Imorse, seg som en idiot! Vaknade, klädde på mig och gick till jobbet. Så jävla trött just nu och ska jobba till kl 17, BLÄÄ! Men men, hoppas mitt löshår kommer idag så jag får sätta i det innan kryssningen på söndag :D
Amanda kommer ta över hela scenen och sen kommer jag och Amanda ta över hela båten, eller hur babe ;P


Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback