Helg och kryssning

Fredagen var seg, var ut på slicken nykter.. Var väl så där, kul att kommentera folk iaf, som jag och Frida satt och gjorde hela kvällen :P Gick hem och sov vid typ 02 tiden. Vaknade lördag morgon och var pigg, fick oväntat besök vid halv 12 tiden då Emma kommer och knackar på dörren sjukt bakis. Satt och käkade frukost och kolla tv sen så var det dags att åka till Sandviken och spela match, vart en vinst med 8 - 4.
Lördag kväll vart det mys framför melodifestivalen och Se upp för dårarna. Jag lagade en jätte god middag til mig och Amanda också, lax och potatisgratäng :) Gick och la mig vid 2 tiden och upp på söndag morgon för att åka på kryssning men Amanda :)

Bussen gick 11.40 från busstationen, lång bussresa för att åka till sthlm. Kom fram och fick gå på båten nästa på en gång, fick ju gå före alla andra eftersom Amanda skulle soundchecka innan alla fick komma på båten. När hon hade sjungt klart gick vi till hytten och snygga till oss lite sedan var det dags att tävla, Amanda gjorde sjukt bra ifrån sig, var as bra! Sen var det mat som gällde och sen var det bara det roliga kvar :P Hade en as rolig resa, förutom när jag vart lite fyllesur och gick vilse :P Men det är kul nu efteråt!
På måndag morgon, vaknade och mådde som man förtjänade plus att båten gungade som satan.. Mådde inte så mycket bättre av det precis. Vart frukost, som var så där och sen var det dags att sjunga igen för Amanda, gjorde ett ännu bättre framträdande den här gången. Tyvärr gick hon inte vidare uten det gjorde någon jävla hoppitossa som inte ens kunde sjunga, men det var väl antagligen bara för att hennes mamma satt med typ 20 röstkort och fyllde i hennes namn.  Men det var en jävligt lyckad resa iaf :)


Jag och Pernilla på slicken i fredags, svårt att tro
att vi faktiskt var nyktra när man kollar hur vi ser ut på bilden :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback