Skeppshult eller crescent?!

Igår var vi lediga och idag börjar vi efter lunch, det hade jag ingen aning om förrän jag pratade med Mikis.. Ska snart börjar rör mig mot skolan.

Har vart jätte dålig på att skriva blogg nu på senaste tiden, hade sånt sjukt jävla tårtkrig i lördags och fyfaan vad kul det var :D Luktade grädde ända tills igår tror jag, hittade saker som kunde lukta grädde, örhängen, ringar och jag vet inte allt :P Men det var kul iaf, finns bilder på inlägget före det här.

Igår var jag och Pernilla ute och letade en cykel, nu kan jag inte bestämma mig och jag ska ha en svart skeppshult som är mer "tidlös" eller en gräddvit crescent som är snäppet snyggar och skulle nog passa mig bättre, humm.. Det är svårt! Men vi köpte iaf några filmer igår, ni som kollar på Sex and the city vet ju att dom pratar om en film som heter the way we were, den hittade vi på rea igår och köpte den, köpt även big daddy, Pocahontas. Pernilla hittade några nya till sin Disney samling, hon samlar ju på alla Disney klassiker, ska jag nog också börja göra, tänk vad kul för ens barn.

Lägger upp bilder senare på både cyklarna och filmerna men just nu så är dator knäpp :)



hehe jo jag ser att n hade tråkit :P haha. när ses vi då?

2008-04-15 // 12:19:40

okej, jasså det får du. jag vet vem det är va ;P jag fattar. (skor) ah jag fattar ;D haha. jo men hörs sen. pusss love

2008-04-15 // 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback