Haha

Vad ska jag säga? Tycker det är så skrattretande.. Du har alltid anledningar till varför du beter dig på olika sätt och det är alltid synd om dig och något hemskt har hänt så fort någon säger vad dom tycker. Du säger att du inte bryr dig och lalala och att du vet nu hur det ligger till och behöver inte höra det engång till, men gör något åt det då. Om det nu är så som du sa att du inte behöver höra det en gång till så , fine! MEN sluta gnata om det varje dag i bloggen då, vad vinner du på att sitta och gnata det hela tiden?!
Jag vet att jag sa det på fel sätt och tidpunkt och bett om ursäkt för det, kan träffa dig nyktert och kan berätta det mer specifierat om vad jag menar med du säger nej och då är det ditt fel om du går runt med massa frågetecken.. Du är en go tjej med en dålig sida som precis en annan vanlig människa, bara för att jag försökte vara ärlig behöver man inte vara sur, skulle inget annat än att mina vänner skulle börja vara ärliga mot mig och skippa allt bullshit, är man verkligen vänner när man snacka skit om personen och inte kan säga det rätt ut till människan?!

Aja, allt det här är så löjligt tycker jag.. Jag har sagt mitt iaf (vet att det var på fel sätt så du behöver inte påpeka det igen).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback