Blombud

Idag när jag var med mamma och kollade på cykel så ringde ett konstigt nummer och som vanligt när konstiga nummer ringer svarade inte jag, är det viktigt pratar dom in på telefonsvararen. Men när jag kom hem kollade jag numret på Eniro och det var till "Blommor på nian" så jag ringde upp och skulle bara kolla om det kanske var en fel ringning eller något men då har dom ett blombud till mig och undrade var jag hade för portkod. Dom kom ca 30 min efter jag pratat med dom, var en stoooor bukett med jätte stora vita och röda blommor från Pappa och Anneli för att jag hade klarat skrivningen :D TUSEN TACK!

image144

image145

image146


» Moa

Du som sa att du fick dom av ett ragg. vilket jävla ragg du skaffat dig då! ;) höhö.

2008-04-22 // 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback