Mr. Bright side come to me

Några dagar sen levde livet och allt var underbart. Vad har hänt sen dess? Kändes som hela min värld rasade ihop i fredags, kändes iaf som det ett lite tag men kom snabbt upp på fötter igen på lördag kväll, trodde jag! Jag förstår inte riktigt vad som händer, hade ju glömt det där och lagt det bakom mig.. Men tydligen var det bara något jag trodde, FAAN! Varför inte bara döda mig smärtsamt och väldigt långsamt?! Det skulle nog göra mindre ont. Hur kan man känna sig så ensam av en sån skit sak? Det är ju mitt eget fel.. Men tror inte att det skulle känna lika pissigt om drömmarna försvann, eller har haft två stycken bara men iaf :P Blääää, nu jävlar Sanna börjar vi våra nya liv. Ut med det gamla och in med det nya.


Jag behöver ett ljus, NU! Vill inte komma tillbaka till den där depperioden, behöver ett ljus nu! Kom till mig Mr Bright side! Ge mig snö, ta bort förkyldningen, få "det" att inse.. Vad som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback