Fredag kväll, lördag, söndag och måndag

Ja, fredag skulle det ju bli film hela kvällen, slutade med förfest hos Emelie och sen utgång, fast en nykter sådan. Var väl så där, har ju haft roligare.


I lördags vaknade man upp på Brynäs åkte ner på stan till Lusthuset för att hitta nå playboy öron, men icke så fanns det, fanns tydligen bara på hand affärer i Stockholm sen åkte jag hem och satt på filmerna jag hade hyrt i fredags och kollade på dom hela dagen, var ganska dålig också eftersom jag höll på att bli sjuk så jag låg i sängen till kl 19 och sen började jag göra mig klar, vart lite sen eftersom vi skulle vara hos Johanna på Playboy Mansion-Party mellan 18-19. Gör mig klar, känner mig väldigt stressad, och kom på shit, bussarna går bara en gång i timmen så då vart jag ännu mer stressad men som tur är kunde Danne skjutsa mig :) När man väl kommer dit så är det mycket folk, killarna som skulle komma senare på kvällen hade hunnit kommit innan mig så det var väl lite pinsamt men men.. :P Johanna var så jäävla snygg, "Hugh Hefner"! Och den händiga Amanda hade sytt en egen playboy dräkt, as läcker. Ja, alla var i stort sett ut klädda till kändisar eller  playboy tjejer men eftersom inte jag hade haft ork under dagen att fixa något så fick jag vara "Rihanna" med kort kort och sånt, passade ju min "nya" frisyr tyckte dom andra ;P Jaaja, men vi hade as kul hemma hos Johanna, drar vidare ner på Hangloose, regnar som faan men vafaan lite regn kan inte förstöra en toppen kväll! Inne på Hang så var det väl ganska mycket folk och som vanligt inne på krogen så tappar man bort alla man gick dit med men jag och Sanna hade bestämt oss för att köra en "heartbreak hotel", det gick ju till en viss del men eftersom vi inte hittade några poliser vart det inte fullbordat. Men jag hade så jävla kul, tack tjejer för en toppen kväll :)

Söndags morgon, mådde väl som man förtjänade. Ringde till mamma och hade sån tur att hon var i stan och skulle åka hem snart, åkte med henne hem, stannade på Max på vägen hem, kommer hem och lägger mig på soffan och vill inte ens tänka tanken på att vi har samling om 2 timmar på Nynäs.. Skulle ju inte vara med och spela eftersom jag var dålig men hade ändå tänkt åkt dit och peppa laget lite, kommer dit och sätter mig heeelt död och då frågar tränaren - Vart är din klubba?! Då skulle jag tydligen spela, hade inte med mig varken match kläder eller klubba, SHIT! Pappa får komma med allt, hinner precis bli ombytt tills matchen börjar. Matchen gick väl som den gjorde, men gjorde iaf matchens första mål. Helt stört mål.. Jag sköt på från halv plan, träffade Jossan typ på ögonbrynet och rätt in i mål. Sen resten av dagen var jag bara död.

Idag, vaknade imorse och mådde verkligen inge bra ont i halsen, hosta och väldigt förkyld. Men men, tog mig i kragen och klev upp för att åka till skolan. Var där tills lunch sen orkade jag inge mer, åkte hem och bara legat på soffan och vart sjuk hela dagen och det ska jag fortsätta med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback