Kvällslista, i brist på annat!

Höger- eller vänsterhänt: Höger, försökte en gång i tiden att träna över till vänster.. Gick sådär!
Humör just nu: Vill-ha-en-kram
Favoritgodis: Saltlakrits funkar alltid, men finns många olika!
Är det nåt du absolut inte äter: Surströming
Kläder just nu: Jeans, svart linne och kort "poncho" (Pocahontas tröja säger Mathias att det är)
Musik just nu: Ingen just nu
Vad sa du senast: "Jag vet intää"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, jag vet inte.. 60 kanske?
Sommarplaner: Nej, faktiskt inte.. Kan tänka mig att det blir någon jetski tävling som det låter och förhoppningsvis utomlandsresa också!
Fisk eller badkruka: Både och.. Beror på tempraturen.
Saft eller alkohol: Saft, om det inte är fest då brukar det vara alkohol ^^,
Hur många kuddar sover du med: Oj, vi har totalt 6 kudar i sängen och jag kanske har 4.
Favoritväder: Sol, värme och lätta vindar.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Flygplan, mina vänner & massa drinkar.
Spelar du nåt instrument: Haha, nipps!

Morgon- eller nattmänniska: Natt, absolut inte morgon iaf!
Sparare eller slösare: Slösare, men börjar mer och mer bli sparare.
Bästa film: Disney!
Tror på liv på andra planeter: Självklart!
Kommer du ihåg din första kärlek: Jajamensan, fortfarande "vän" med honom!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det? Tråkigt.
Tror du på mirakel: Ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Både och, tyvärr
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte, finast och störst av allt!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, tror jag räcker bra
Bio eller promenad: Beror på hur jag mår
Är du kittlig: Njae, ibland
Snarkar du? Det kan du ta och skriva upp! Haha.

Stjärntecken? Kräftan
Rädd för insekter? Jepps, speciellt dom som flyger.
Äckligaste insekten: Alla.
Det här är jag bra på: Visa kärlek och lyssna.
Bästa bok? Oj många.. Twiligt böckerna, Pojeken som kallades det böckerna, När hjärtat stannar mm
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig, flyga eller rik.
Vad vill du jobba som? Jag vet inte riktigt.
Chips, morötter eller godis? Godis! Men även grönsaksdipp. Inte chips!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej, inte längre.. Funderar på att börja igen faktiskt.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har 10 om man räknar öron redan, har haft 3 till. Ingen tatuering än, men det kommer!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mer välstädat än stökigt iaf.
Gungar du på stolen? Sometimes.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag vill, jag vill, JAG VILL!

Vilken hand håller du gaffeln i?
Höger
Är du rädd för blod? Nej, iaf inte i lagom mängd.
Saltar du på maten? Ja, oftast.
Gillar du att sjunga? Japps, men låter förjävligt.
Anser du att du är stark? Ja, kanske inte mycket muskler men på det där andra sättet.
Brukar du sola? Ja, ibland
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills den försvinner
Röker du? Ja, men inte snart längre!
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Men hallå? Aldrig.
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Ja, är ju rökare..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback