Två tips från mig..

Mathias syster Malin och hennes underbara hund Olga + deras vän Anna & hund håller på att spana
i att öppna ett hunddagis här i Gävle.. Och enligt mig så tror jag inte att detta är något problem då jag tror att det
är stor efterfrågan i Gävle om just detta, finns ju inte så många och långa vänteköer för att komma in på ett.
Dom har kommit så långt att dom spanat in lokal, pratat med hyresvärden och håller på att forska för fullt i det.
Ta en titt på deras facebook sida för mer info, eller Malins blogg!
Eller varför inte maila? [email protected].






Mitt andra tips är min gamla barndomsvän Amanda som har öppnat en egen webshop med super snygga kläder
och SKOR TO DIE FOR! Spana in henns Webshop eller Blogg vettja.



Efetr en häst? Rider du ? :P



Hojta om du hittar två så joinar jag ;)

2012-01-18 // 17:23:25
» Malin

Tack för hjälpen! :D

2012-01-20 // 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback