If you don't like something change it, if you can't change it, change the way you think about it.

Torsdag redan och vecka har gått oroligt snabbt! Helt sjukt, men skönt! Jag jobbar och står i som vanligt, men idag efter jobbet är det dags för uppkörning på skoterkursen.. Kommer inte ihåg någonting sen teorin typ så hoppas man inte "kuggar", men tydligen säger folk att det nästan är omöjligt att kugga.. Men vänta ni så ska ni få se ;P Jag blir väl den första! haha. Men mitt stora frågetecken är, hur ska man kunna köra skoter på det här underlaget? Bar mark ju nästan. Aja, vi får väl se.

Har även börjat med en "ny" frukost! Förr åt jag alltid gröt (havregryn&vatten) eller Yoghurt men lite lätt less på det. Så nu kör jag smoothie varje morgon och jäklar vad gött det är! I måndags vart det jätte äckligt men alla andra dagar har vart grymt goda, godast idag! Har en såndär smoothie påse med typ jordgubb & banan, 3 matskedar kesella(lätt), en liten skvätt mjölk och en halv banan. Super gott blir det, och mättande! + Att det kan väl inte vara så onyttigt?!


Annars då? Jo, det vara inte bara en dålig dag.. Känne mig trött, nere och deppig. Började käka Rosenrot Energi+ och a, b, c & d vitaminer idag så hoppas det gör det bättre. Rosenrot ska tydligen också hjälpa mot deppighet. Vi får väl se!
Jag vill gå på bio imorgon, ska kolla med Mathias om han har lust.. Annars får jag försöka dra med mig någon annan. Längesen jag var på bio nu känns det dom. Någon som har tips på en bra biofilm?


Bjuder på två bilder från Thailand. Tycker Mathias nya t-shirt är sååå snygg ;P

Hahaha, snacka om flummbilder! Mathias ser skelögd ut och jag flummar som på alla kort.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback