Häst, häst, gnäg.

Har ju det senaste halv året längtat ihjäl mig efter att komma upp på häst ryggen igen. Började väl rida när jag var 6 år och slutade i gymnasiet. Sen dess har jag knappt suttit på en häst, skit tråkigt! Jag längtar absolut inte tillbaka till ridskola och jag har inte tid eller pengar för en egen. Men att ha en häst att kunna rida 1-2 gånger i veckan kanske, eller enligt överenskommelse med ägaren skulle vara perfekt! Kanske inte ens 1 gång i veckan utan bara någon gång ibland om det är det ägaren behöver hjälp med. Långa uteritter, hoppa lite, köra lite lättare dressyr mm.. Det skulle vara helt underbart just nu de! Gud vad jag längtar tillbaka till hästryggen!
Är det någon som har tips på någon som behöver hjälp eller att du själv behöver hjälp, skrik till!



» Emma

Han är gudomligt söt :) & en jättehärlig personlighet.

Kram

2012-01-13 // 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback