I will be popular, I will be popular



Jaa, nu ska det tjatas om melodifestivalen igen ;P Haha. Tycker om den ja.
Och förra året satt jag och klumpen sipkade i soffan, käkade god mat och drack vin varje lördag..
Otroligt trevligt! Sen sista lördagen, alltså finalen så var vi på plats i Globen.. Såklart! Jag vann ju två biljetter,
en övernattning för två på Hilton och tågbiljett tur o retur då jag "korades" till årets säljrookie förra året.
Och vem skulle jag annars dra med mig än min egna Klumpeduns? Om vi hade kul, det hade vi!

Förra helgen så kollade jag deltävlingen på söndagen, aldrig hänt förr! Men visste knappt att det hade dragit i gång,
men i samma veva spikade jag och klumpen att på lördag gäller det igen! Middag, vin och melodifestivalen..
Och så blir det! Dock inte bara jag och klumpen, utan mina andra älskade vänner blir också med!

Det som är lite extra roligt, det är att när finalen går i Globen 10 mars så kommer vi såklart vara på plats.
Det blir jag, Klumpen, Lina och Sandra som ska vara på plats och få Globen att gunga!
Det är så att min underbara älskade bästa mamma hade 4 biljetter som jag fick, gissa om jag vart glad!?
Och delad glädje är dubbel glädje, så igår ringde jag och åkte runt o kolla om dom tre ville följa med..
Självklart sa dom alla tre, wööhö. Alltså blir det fyrdubbel glädje (;
Ser fram emot 10 mars och alla lördags kvällar fram tills dess!


Bild från förra året




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback