When the leaves are falling and autumn is coming...

.. I really need this (at least some of them)!
Så någon med lite extra pengar över, snääälla klicka hem åt mig! Har inte råd med nå nya skor denna månad, måste prioritera annat.. Attans!


Leoni SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Amineh SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

 

Höstens två vill haaa!

 

Janie SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Jemila SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

 

Sen har vi ju favoriterna som jag är på tok för snål för att köpa.. Buuhu.
But i love them!

Lita Shoe SEK 1695, Jeffrey Campbell - NELLY.COM

Klicka på bilderna för att ta er till deras "hemsida"


» Julia

ett tips om du vill handla något på nelly.com.. vet en jättebra sida där man får köpa presentkort värt 300 för bara 100 spänn. dessutom, om man sen värvar sina vänner får man poäng så man kan växla in till ytterligare 300 (!!) för varje vän som köper. inga andra krav, vet att det låter för bra för att vara sant men det är det inte! har själv fått ihop 4800 i presentkort som jag betalat 400:- för, och jag har "bara" värvat 12 personer för att få ihop så mycket:) GALET bra! det gäller bara till nu på onsdag dock..



http://juliaberg.se/2011/september/tjanat-4000-pa-nelly-nu-missa-inte.html

2011-09-04 // 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback