The shit you hear about me might be true. But then again, it might be as fake as the bitch who told you.

Åååh, vad är det för fel på mig? Ena dagen vill jag ha fiskar, andra dagen katt, tredje dagen häst, fjärde dagen hund... Sitter hela tiden och kollar olika kattungar, hundar och hästar på blocket.. Kollar runt på hemsidor efter olika roliga tillbehör. För nog första gången i hela mitt liv har jag inte ett ända djur, katten Musse är i katthimlen, hunde Bamse är i hundhimlen och mina fiskar är också i fiskhimlen(eller havet?). Musse och Bamse har funnits med i mitt liv från att jag var 6 år fram tills för ungefär 2 år sen, är i alltså i storsätt uppvuxen med hund och katt. Har nog haft alla sorters djur men just hund och katt är favoriterna...

Saknar ett litet husdjur helt enkelt! )=



tokfia

2011-09-29 // 18:08:36

haft en bra helg? :)

2011-10-23 // 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback