Muskelinflammation & dop-present

Jaepps, trodde först att det var en sjuhelvetes träningsvärk (vilket jag också haft) men nu när jag har konstant värk sen i torsdags så har jag pratat med min PT och hon säger att det är inflammation i Biceps och/eller supraspinatus. Ont gör det iaf, speciellt i viloläge.. Igår kväll när jag skulle sova värkte det tammefaan fast jag var helt avslappnad, skit knasigt tyckte jag men det är tydligen så det är?! Knas. Aja, blir att träna runt om dom musklerna..
Körde ju första PT passet i torsdags sen i juni och jäävlar vad hon kötta på, höjde mig med mellan 3-7,5 kg och körde "intensiv" pass på nästa alla kroppens delar, var så slut efteråt men ååå så härligt!!


Sen ska vi på dop jag och Mathias i slutet på oktober, men en sak jag funderar på.. Vad fasiken köper man i dop-present?! Ni som är mamma/pappa själv, vad uppskattade ni/ungen att ni fick?


Vi har hyrt två villor i tre veckor i bang sean (45 min från bangkok). men vi ska först till koh chang. sen på vägen tillbaka så ska till till koh samet. Vi får se vart vi handlar, men resa runt lite och sen spendera lite tid i villorna :D



kram

2011-09-20 // 19:40:20

Hej :)

Förstår attdet är svårt att komma på vad man ska köpa i dop pressent.. jag tyckte själv att det var svårt att önska. Men sa ifrån att köpa massa krimskrams som bara står och sammlar dam. Kläder går ju alltid åt och alltid roligt. Present kort på gimlins önskade jag mig så vi kunde gå dit och fota. :)

2011-09-20 // 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback