Listen to what people say when they're mad, that's when the truth comes out

Vart en lugn och nykter helg, kors i taket ;P Andra nyktra helgen i rad.. Nice! Men inte fasiken är man utvilad på måndag morgon för det... Förstår inte varför jag är så trött, till och med på kvällarna.. Kanske för att babe vaknar kl 8 på lördag/sondag mornar och vilket slutar i att jag också kravlar mig ur sängen vid den tiden?! :P

Hursom, i fredags skruva vi kök till 23.30 sen gick vi hem och myste o kröp ner i sängen.. Lördag morgon vaknade jag av massa pussar och eett hejdå, eftersom han drog iväg till Järvsö och cyklade lite, jag der emot låg kvar i en halv timme till innan jag släpa mig upp. Duscha o gjorde mig klar, vart upp plockad av Klumpen o drog till Skutskär för att spå oss lite.. Vet inte riktigt vad jag tycket om henne, sådär faktiskt.
Efter det så släppte Klumpen av mig hemma, åkte o köpte lite frukost/lunch, tränade lite och tog det lugnt.. Träffade Mia senare på kvällen o snackade lite skit innan jag åkte hem och lagade tacos med babe o hade massa kvalitetstid!

Igår så vart jag som vanligt väckt av Mathias typ 8-9 på morgonen av massa pussar o kramar, älskar sätter att bli väckt på men inte tiden.. hehe. Vi käkade lite furkost o sådär, babe drog iväg o fixade med köket o jag kollade ett avsnitt av Greys inann jag börja städa lite och gjorde rent på framsidan.. Så jävla skitit! Vi 17 tiden åkte vi hem till farmor och farfar för lite middag, mycket trevligt att samlas med all familj + Johanna, doch - Martin.
Efter det åkte vi hem o kollade på Gustafsson's nya program.. EFter det mös vi till det i sovrummet med massa tända ljus o popcorn i sovrummet!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback