Face your promblems, don't faceBOOK them

Ångest inlägg blir det häär... Var ju så nöjd innan sommaren, eller vart nöjdare o nöjdare för varje framsteg och började trivas i mig själv mer o mer. Sen kommer sommare o semester vilket resulterade i 2 veckor utomlands (med noll träning), tränade väl 2 ggr första semester veckan och sen vart det inte mycket träning alls på totalt 5-6 veckor?! Någon prommenad någon gång i bland, två svängar i hemlingby o så.. Vilket betyder vad?! Jo allt det jag hade byggt upp på några månader i stortsätt försvann och man blev till det "slappar" igen.. DAMP! Hur kan man slänga bort så bra kämpat i månader!? Damp iaf. Meen men, är huvudet dumt får kroppen lida!

Men nu är jag igång igen, sen några veckor tillbaka.. Dock inga wow-resultat ännu. Dröjer väl! Dock så är det här med sluta röka och komma i form ingen bra kombination.. Usch! Funderar i stortsät varje dag på att börja röka igen! Usch. Nu jääävlar ska det tränas, ska dock inte gå ut för "hårt" och köra varje eftersom jag tror jag kommer tröttna då... Utan kör på 4-5 dagar / veckan med gym, ska börja simma andra veckan i okt 4 dagar / veckan igen på morgonen med Syrr. Om jag vill får jag ha träningsledigt fredagkväll, lördag och söndag.. Men det behöver ju inte att jag inte får träna dom dagarna.
Nu jäklars, vill tillbaka "innan-sommar-formen" och bättre, bättre, bättre!!



Dessa bilder använder jag som motivations-bilder... Aldrig mer se ut så där, fyfaan! Usch.

Bild från Thailand vinter 09/10 och från Kap Verde 10/11

Bild från efter ca 2-3 månader med träning och regelbundna mattider.

Lite skillnad, visst.. Alltså, usch för hur jag såg ut innan. Damn, hah.

Men hade betydligt större tuttar ;P Det var väl ända +et

 

Självklart är jag som alla andra och lägger ut dom bilder som blir bäst,

precis som du själv gör! (-;



Tackarr :) men jag erkänner att jag allt är lite rädd. eller ja, livrädd til och med. haha!!



sånna bilder har jag med.

å även om man slappar lite över sommaren så kommer hösten oftast med en nytänding. (dock inte idag för mig) tss.. du är himla söt iaf hur som haver..



KRAM

2011-09-22 // 23:47:52

jävlar vilken skillnad. Jag måste komma igång jag med. Har bara slutat ätit kolhydrater och gått ner 8kilo på 9veckor så det är jag nöjd med. Men måste få magen att bli hårdare inte så jävla slapp som den är nu efter man tryckt ut en ungen lixom :P men det är väl sånt man får stå ut med efter man har fått något så fint. ;) Dock hinner jag inte få en platt mage inför denna thailandsresa men men .. till nästa sommar iaf :D hihi..



KRAMAR.. SES NÅN DAG?

2011-09-23 // 10:48:55

Wow. Det där var verkligen imponerade. Jag blev riktigt peppad av att se dina framgångar. Och du, har du lyckats så bra förut...så klarar du garanterat det igen!

2011-09-23 // 12:08:17
» Ida

duktigt du :D jag önskar jag hade motivationen. jag ser ungefär ut som du gjorde :}

2011-09-24 // 16:26:09
» kicki

du är så fin som du är. glömm inte att det är insidan som räknas. puss o kram

2011-09-24 // 21:16:13

Jäklar vilken skillnad mimi! Bra jobb! O de hände samma sak för mig, slappade till de som fan när sommarn kom o all träning innan är nu som bortkastad. Men de är bara att börja om, för man mår ju så bra av de! Sköt om dig

2011-10-04 // 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback