Every girl has their bestfriend, boyfriend and true love. You're lucky if You are all that to her.

Längesen nu.. Inte lika roligt längre, meen ibland får man nå ryck som typ nu!

Annars då, trötta-risdag och det regnar.. Sverige levererar as usual! Har hittills en utav mina topp-sälj månader på jobbet denna månad, RIKTIGT skönt! Behövdes i höstmörkret som är på g..

I helgen vart det lugnt och party, i fredags vart det träning efter jobbet medans Mathias o hans pappa höll på i köket, när dom var klara så styrde vi lite tacos och myste ner i soffan till en film. Lugn och skön hemmakväll! I lördags åkte vi först till Borlänge o köpte ugn och spis, när vi kom hem stannade vi o handlade för att grilla lite och myste ute i höstsolen.. Vid 7 tiden drog jag iväg till Hanna som fyllde år och babe åkte ner till David o Joel tror jag.. Hemma hos Hanna var det ganska lamt, sysselsatte oss med att dricka en del o det resulterade i att vi var väl gaaanska fulla allihopa när det var dags för krogen ;P Men skit samma, riktigt roligt hade jag iaf! Vart en hel kväll med Lina, jätte härligt!

På söndag när jag vakna så sa jag till babe "Det här är dagen jag kommer dö".. Har  ALDRIG vart så dålig som jag var när jag vaknade första gången då på morgonen. FYFAN! Innan i lördags hade jag inte rökt sen i måndags och jag tror att det var därför jag mådde så dåligt, för att jag rökte.. Jag röker ju vanligtvis väldigt svaga cigaretter så när jag röker en vanlig prince, marlboro eller liknande så blir jag dubbellt så bakis dagen efter. (Så ni vet liksom, hahah)

Igår så drog jag iväg till gymmet vid 18 tiden, snabbträna lite.. Efter det körde jag en total storstädning, sista storstädningen jag gör själv innan babe flyttar in 100%-igt, han jobbade över så jag passade på.. Och fyfaan säger jag bara, allt jävla kalk i duschen är så drygt! Jag kalkar vanligtvis av den 1 ggr / månaden men nu var det nog 1 ½ - 2 månader sen plus att vi vart två personer ist för en.. Och det märktes kan jag berätta! :P Men nu är den som nyyy!


Btw, jag är grym! Sen förra måndagen har jag rökt totalt 7 cigaretter och det var i lördags, annars har jag vart HELT RÖKFRI alla andra dagar.. (Dock använde jag nikotintabletter dom två första dagarna)

Mathias kokbok, om ni kolla på bilden nedan så tycker jag att han ska hålla sig på den nivån ;P

Nädå, inte så farligt som det ser ut.. Jag är en liten del av orsaken ;P

Så jävla beroende, adda mig! Mimi_





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback