Digster Premium - Gratis i 6 månader

Nu använder jag mig av DIGSTER! Digister hjälper dig enkelt att hitta dom bästa playlist efter din musiksmak och dina favorit artister
o sen håller dom uppdaterad då det hela tiden kommer ut ny musik.
Skaffa ett konto du med, det går fort.. Bara att koppla det till Facebook om man inte orkar skriva in alla sina uppgifter.


Listerna kan du koppla samman med Spotify såklart så du alltid har dom lättillgängliga.
Använd koden buzzador när du blir medlem så får du Premium gratis i 6 månader!








Jag är en Buzzador, vilket ger mig chansen att prova på DIGISTER Premium gratis i 6 månader och får chansen att ge er gratis premium i 6 månader också. Ange koden buzzador bara när du blir medlem.


Vad är Buzzador?

Bli först med att prova nya produkter och tjänster!

Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster.

Bli Buzzador HÄÄR, eller vill du läsa mer innan du blir medlem tryck HÄR.



sv: jaa den är svinbraaa!

2011-09-23 // 12:21:10

Hej Mimi



Tack för din kommentar, du så välkommen hit



kram

2011-09-23 // 14:02:18

Kolla gärna in min sminkvideo hihi vem vill inte se den liksom ;)

ALLA VILL SMINKA SIG SOM MIG :D

http://www.videofy.me/v/280357

2011-09-23 // 15:58:24

Shuuue! Var gärna med i dagens blogg! Avslutas runt 22-tiden ikväll! :)



http://babustyle.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-239-11.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2011-09-23 // 20:25:39

Tack! Jag älskar verkligen vagnen =)

2011-09-23 // 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback