Baby, you should know that I lead not follow

Oooonsdag var det ja.. Idag blir det en timm body combat med jobbet, härligt! Efter det ska jag göra lite ärenden och köra lite på gymmet tänkte jag. Sen efter 20 blir det lite häng med tjejerna, riktigt mysigt!

Igår var en mycket bra dag! Efter jobbetåkte jag och handla en ljuslyckta, ska göra lite fint och höst mysigt på framsidan har jag tänkt.. Efter det var det gymmet och vid 8 åkte jag och babe ner på stan för lite bio och mys. Kvalitetstid! Vilket var mycket behövligt, sååå längesen vi gjorde något tillsammans. Efter denna helg så är det förhoppningsvis klart med kök o allt.. Jag hoppas som fasiken iaf! Eller köket kommer väl behövad göras lite på nästa vecka också, men nästa helg kanske vi kan göra något riktigt mys! Vi har ju haft mys hemma, ofc! Men nu menar jag komma ut och göra något tillsammans o mysa (: Saknar det...

Ha en fin höstdag i regnet, det ska iaf jag (:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback