A smile doesn't always mean a person's happy. Sometimes it just means they're being strong.

Torsdag imorgon är det heeeelg! Underbart. Veckan har vart bra, tränat måndag o tisdag, vilodag igår.. Har inte tränat axlar o biceps något pga inflammationen (vilket är nästa borta nu, bara ont i vissa lägen). Igår var jag ut till Klumpen på Iggön där hennes mamma o Sune bor, super fint där ute! Satt o snacka massa skit bara och hade lite kvalitetstid! Idag vart det raka vägen ut till Ikea och plocka ihop halva köket på "Tag själv lagret". Usch! Tog sin lilla tid.. Efter det bär det av till gymmet, ska mjukträna armar lite tänkte jag.. Bara känna liksom. Får väl även bli ett pass som alla andra dagar denna vecka. Skapligt less på ben/rumpa, rygg o mage nu.. Vill byta av lite!

I helgen blir det lugnt faktiskt, på fredag har jag inga planer.. Babe drar till Järvsö och ska cykla lite Downhill på lördag och jag ska spendera tid med Klumpen, ska börja med att spå oss igen kl 10 hos en ny tant.. Kul att testa någon ny! Sen får vi se vad det blir, ska iaf vara nykter denna helg känner jag.. Nykter en löningshelg, wtf liksom ;P

På söndag ska jag nog köra i köket med babe hela dagen, om han vill o behöver min hjälp dvs ;P


Saknar sommaren redan!



Vara med i min tävling där du kan vinna en jättesöt silver-spegel med kristall stenar på?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment

2011-09-23 // 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback