With all the toys in the world, pepole choose feelings to play with.

På hemmaplan igen efter en väldigt givande dag på Tekniska mässan, Stockholmsmässan! Vill egentligen helst inte åka hem, en dag till skulle jag gärna stannat ;P
Vid 18 tiden i måndags tog jag tåget från Gävle, taxi till hotellet från stationen, checka in och gick vidare till Patrick's, där några andra befann sig för att inte middag.. Vart lite lax, en öl och snack innan vi gick vidare till "OCH Himlen därtill", Skybaren uppe på Skrapan.. Riktigt mysigt ställe, och snacka om högt upp! Nästan så man fick lock i öronen när man åkte i hissen ner.. Tog ett glas vi där innan jag dunsa i sängen vid 12 tiden. Upp på tisdag morgon, hotellfrukost och taxi ut till mässan, stog och gick runt hela dagen, träffa kunder och så. Vid 18 tog jag tåget tillbaka till G-town och var hemma runt 20 tiden..

Somnade på tåget och antar att jag snarkat en del, mohaha.. Skiter man väl i! Men hursom, kommer hem, trött, hungrig och allmänt lee i kroppen.. Och vad hittar man inte då? Babe som står i köket och bakar bulla, på kanelbullensdag och allt. Min kille, han kan han! Älskar dig, du är min kick!

Idag är jag där emot helt död, fyfan! Vill bara soooova...

Uppe på "OCH himlen därtill"

En del av vår monter

Bullarna! Tror ni dom var nå goda då eller? Som faan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback