If you could read my mind, I wonder what you would think about yourself

Samma gammla måndag igen.. Fredagen var lugn och skön, en hemma kväll med babe och massa mys! Ett avbrott på kanske 1 h då han skjutsa lite polare och jag åkte hem till Hanna en snabbis (:
På lördag vaknade vi ganska tidigt, gjorde mysfrukost (längesen nu), Mailn och Olga kom över en stund.. Sen åkte vi ut till Owes och Ikea en snabbis.. Letar efter en kandilaber (eller hur det stavas?) i silver att ha i badrummet på golvet, men finns ju inga /= Efter det så gick Mathias över och hjälpte Malin med sin tv o sånt och jag höll på hemma, sov även en snabbis då jag sovit så lite natten innan.. Vid 29 tiden kanske så rulla vi hem till Joel och drack lite alkohol, vidare till Kalles för mer alkohol och sen en sväng in på Interpol, efter en stund mötte jag upp syrran en stund, sen gick vi hem till mig.. Hsde systeryster kvar över natten och igår myste vi hela dagen i soffa och avsluta med tacos, riktigt mysigt! Längesen nu..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback