If you can't accept the fact that people aren't perfect, you're going to end up alone.

Onsdag och dagenmittiveckan.. Helgen bjöd på massa smått och gott! Vart som planerat i fredags! Tre härliga brudar, kina mat och alldeles för mycket grönsaksdipp! Älskar't gör jag. Vi kollade igenom alla tre Twilight utan att någon av oss somna, helt otroligt! Babe var ute och förtärde lite alkohol.. Kom hem sådär lagomt snygg, käkade lite choklad och sen gick upp o la sig.. Vid 3 tiden så var vi klara och jag joinade honom i sängen.

Lina, Sandra & Klumpen



På lördag morgon hade jag ställt klockan på 09.00 men blir väckt som vanligt mycket tidigare.. Just då kändes det helt okey men faasiken vad trött jag vart på efter middagen. Började med att vi åkte till mamma och Jörgens nya hus, var lite kvar och riva. Körde någon sväng till återvinnigen, jag drog iväg lite snabbt till systemet och sen vart det en pizza på Fredrik Åkare.. Efter det åkte till lägenheten och Mathias hjälpte Malin med lite grejer och jag gick hem. La mig på soffan i en timme innan det var dags att göra sig klar och lite party med brudsen.. Dock fall Klumpen bort men Hanna föll till. Hade en riktigt rolig kväll hemma hos Hanna, Harrys och Heartbreak (:

Justja, åkte även till babes jobb en snabbis för att fixa något.. Och jag körde jätte traktor ;P

 

Bjuder på treee fruktansvärt snygga bilder (; Kan det där med att fastna på kort ja!

 

På söndag var man bra seg, tror jag vaknade vid 11 av att mamma ringde och då låg babe bredvid och var klarvaken o trumma fingrar. Gick upp, käka lite frukst, kolla på ett program på discovery innan vi gjorde oss klar.. Åkte till ByggMax o dom dära för att leta listor, fanns inga utan det var på Bejier dom fanns vilket var stängt. Åkte o hälsa på Jörgen när han la golv i nya huset, åkte till Plantagen och köpte lite uteblommor. Vi har gjort lite höstmysigt på framsidan (: Tycker vi är duktiga ja! Första gången i hela mitt liv som jag planterade ;P haha.Sen på kvällen vart det tacos och en film.. Myyys!

 

 

 

Sen måste jag bara visa en bild, så jäkla söt! Snacka om att jag smälte lite extra.. Tänk om jag och Mathias någon gång skulle få barn i framtiden, tror du dom skulle bli nå söta eller? Kolla vilken jäkla sötnos han var.. Okeydå, han är fortfarande men inte lika oskyldigt söt ;P



» Elin

Jag tror jag buda hem den från tradera. Vad skulle du kunna tänkas ge för den då? Det som ingår är hatt, underskjol, vita ärmar, röd topp, svärdet och skoöverdrag. Gillar den skarpt!

2011-10-13 // 13:17:07

men fy inte handlar man blommor på plantagen heller :P haha kom till blomsterlandet nästa gång :D haha

2011-10-18 // 10:36:37
» Ida

hehe lastmaskin, icke traktor ;}



2011-10-25 // 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback